Basın Danışmanı Ari Fleischer - Rob Corrdry

“The Daily Show” adlı televizyon programındaki çalışmalarıyla tanınan Rob Corrdry ise, politik taşlama konusundaki becerisini Basın Danışmanı Ari Fleischer rolüne taşıdı. Rolünü oynamadan önce Fleischer ile bağlantı kurmaya çalıştığını söyleyen Corddry, yaklaşımını şu sözlerle anlatıyor:
“Benimle genelde konuşmak istemese de Ari Fleischer ile konuşmayı başardım. Şu an hayatta olan bir kişinin ilk kez portresini çizdim. Başlangıçta kolay gibi geldi. Sonuçta Wikipedia’da kısa bir araştırma yeterli olur diye düşünüyordum. Ancak beklediğim gibi olmadı.

Derinlemesine araştırma yapmak zorunda kaldım. Tabii ki çok fazla malzeme vardı. Çünkü her an medyanın önündeydi. Ari Fleischer’in en çok etkilendiğim yönü temkinli ve soğukkanlı duruşu oldu. Daima ön plandaydı. Bush yönetiminin mesaj taşıyıcısıydı ama asla soğukkanlığını kaybetmedi. İşinde çok iyiydi. Umarım ben de işimi en az onun yarısı kadar iyi yapabilmişimdir.”

Hiç yorum yok: